środa, 10 kwietnia 2013

Ulubione blogi

Hej. Dziś postanowiłam napisać o moich ulubionych blogach. Miałam to zrobić już dawno, ale nie mogłam sie zebrać, a więc zaczynam.

1. Jest to blog Magdy czyli ADGAM. To przemiła dziewczyna i uważam, że jej blog zasługuje na uznanie. Pisze raczej o codzienność, ale znajdziecie tu również inne posty tematyczne. Serdecznie zapraszam adgam.blogspot.com

2. Karina Mazur jest to vlogerka jak i blogerka. Prowadzi znanego photobloga. Mieszka w Niemczech pisze o swoim codziennym życiu, makijażu itd..karinamazurofficial.blogspot.de

3. DANGER uzależniłam sie. Jest to opowiadanie o Justinie który jest gangsterem poznaje pewną dziewczynę i jego życie zmienia sie o 180 stopni. Polecam wam ja teraz jestem w 39 rozdziale przez 4 dni. Haha jestem uzależniona. tlumaczenie-danger.blogspot.com

4. Blog dziewczyny która ma niezwykły styl pisania. Mega podoba mi sie jej styl. Jej posty są ciekawe i naprawdę polecam jest prze sympatyczna <3 foreveryou19.blogspot.com

5. Jest to blog 19 letniej Belieber. A więc jest taką moją rodziną haha. Bardzo podobają mi sie jej wpisy i jest prze cudowna. Polecam wszystkim Beliebers i nie tylko luuuvvvvjb.blogspot.com <3

6. Monika jest to dziewczyna mieszkająca w Anglii. Jej blog jest o życiu codziennym, ale bardzo wciągający zapraszam na monikask.blogspot.com.

To na tyle i przypominam o konkursie już mało czasu...! Jeżeli bierzesz udział zgłoś sie pod tamtym postem <3 http://cass-idy.blogspot.de/2013/04/konkurs.html inaczej nie mogę podać wam linku :( Jeżeli chcesz żebym wpadła do ciebie zostaw komentarz chce zobaczyć kto mnie czyta ;)











3 komentarze:

  1. Ojej, dziękuje to takie miłe że napisałaś o moim blogu. To dużo dlamnie znaczy w tej chwili skacze po pokoju jak mała dziewczynka która dostałą zabawkę! Ja czytam twojego bloga codziennie i wyczekuje następnych postów! foreveryou19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne blogi :D nowy post na moim blogu---- > demolkafashion.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dziękuję :)też uwielbiam twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D