czwartek, 10 stycznia 2013

Planowanie 2013

Heii. a więc dziś post o postanowieniach nowo rocznych i żeby nie przeciągać zaczynam.

*Lepiej się uczyć*
Więc w tamtym roku moja średnia wynosiła 4,54 ale w 2013 chcę to zmienić.

*Wyprowadzka*
Wyprowadzam się do Niemiec od razu idę do gimnazjum i chcę mieć dobre oceny ( w Polsce byłabym w 6kl. ). Nowy pokój który będzie najlepszy na całym świecie hahaha. Lepszy styl i przyjaciele nie wiem czy zastąpią mi tych w Polsce.♥

*Ciekawsze Posty*
Nie mam zbyt dużo pomysłów ale staram się być bardzo kreatywna. Pomysły czerpię z innych blogów i czasami coś wymyślam. Chciałabym mieć ok. 10 tyś. wejść na bloga ale to na pewno potrwa sporo czasu.

*Odszukać idealne hobby*
Mam wiele hobby lubię projektować ciuchy i wnętrza, fotografować i oczywiście blogować. Nie mam ulubionego sportu, a bardzo bym chciała ponieważ lubię piłkę nożną, siatkówkę i wiele innych ale nie mogę się zdecydować.

*Być lepszą przyjaciółką*
Na brak przyjaciół nie narzekam. Są dla mnie wspaniali, a ja chciała bym być taka dla nich.♥

Moje krzywe zęby..

*Wygląd*
Właśnie jak widzicie nie mam idealnych zębów ale mam zamiar coś z tym zrobić. Włosy chcę aby były dłuższe i lepiej sie układały zresztą jak wszystkie z nas. W tym roku postawię chyba na mocniejszy makijaż tusz do rzęs, podkład lub coś podobnego, eye liner itd..

*Brak kompleksów*
Chcę nie myśleć o tym że mam duży nos, uważam że jestem gruba i niska ( mam powyżej 155 cm. wzrostu ). Chcę pokochać siebie taką jaką jestem chociaż będzie to trudne.

*Planowanie*
Rzadko znajduję czas na swoje sprawy np. blogowanie, wejście na laptopa czy nawet obejrzenie filmu. Szkoła zajmuje mi całe dni i przez to chcę fajnie spędzić chociaż te 2 godz. i zrobić wszystko. Dlatego przyda się małe zaplanowanie dnia..

 Ok mam nadzieje że post wam się spodoba i do zobaczenia ♥

3 komentarze:

  1. Heh:**Obserwuje i liczę na to samo ;D my-very-secret-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrwałości w postanowieniach ;)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D