środa, 27 lutego 2013

mało czasu ?

heii. wczoraj nie napisałam z braku czasu. Dziś krótko bo chciałabym wam coś powiedzieć znalazłam nowe miejsce na zdjęcia, a mianowicie mój salon. I nie mam za duzo czasu jutro sprawdzian z historii, a ja książek nie tknęłam jeszcze prace domowe. pff dlaczego oni się tak na nas wyżywają. No i właśni jeśli masz pomysł na post to napisz mi w kom.. Jak wybiorę twój właśnie pomysł polecę twojego bloga ♥ Jedna dziewczyna podała mi pomysł o stylizacjach wykorzystam go, a link do jej bloga podam w następnym poście. To chyba tyle dotrwajmy do końca tygodnia, a potem weekend.! Kocham was ! :*





2 komentarze:

  1. Napisz post TOP 10 rzeczy ktore lubie jesc najbardziej lub dziwne fakty ; 3

    www.lajka-lajkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zrobiłaś mi smaka dziewczyno! ;D
    świetne zdjęcia ;D
    nas też tak cisną w szkole -.-
    pozdrawiam.
    a post może o ulubionych rzeczach z pokoju? ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D