poniedziałek, 4 lutego 2013

Ogłaszam konkurs !!!

Hii. Dziś kolejna notka tym razem z konkursem. A więc to musisz zrobić żeby wziąść udział w konkursie :
- zrobić nagłówek ze zdjęć z bloga. Mogą być też inne, ale przynajmiej jedno moje zdjęcie :)).
- dodaj zdjęcie na swojego bloga i poinformuj mnie w komentarzu lub wyślij go na mojego facebooka Klik .
- zaobserwój mnie na blogu !

A co kochani dostaniecie? Pierwsza nagroda bądą to chyba 2 rzeczy, ale nie jestem pewna. 2 i 3 miejsce to jakiś kosmetyk.. No jeszcze pomyśle może zrobię filmik, albo post. Muszę iść na zakupy może w Niemczech, nagrody bedą naprawdę fajne więc zachęcam do udziału. Będę przesyłała nagrody pocztą i powiadomie osoby wygrane najpierw na blogu, a potem porozmawiam z nimi prywatnie.

!!!KONKURS TRWA DO 1 MARCA 2013 ROKU!!! WYNIKI OGŁOSZE 3 MARCA 2013 ROKU !!!

Jeżeli coś jest nie jasne napisz na fb lub w kom.. Biorący udział proszę Napiszcie w komentarzu ;))





10 komentarzy:

  1. Siemka . Zostalas nominowana do The Versatile Blogger Award
    zapraszam do mnie http://bestfrendslmmk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheszki , wezme udział ale na pewno nie wygram bo zrobie brzydkie ale zrobie nawet dziś , :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy jest śliczny ! Dzięki za nominacje :*

      Usuń
  3. Masz bardzo ciekawy blog. ^.^
    Chętnie zrobiłabym Ci te nagłówki, ale nie potrafię. ;D
    Podoba mi się Twój obecny nagłówek. Uroczy psiak <3
    Obserwuję. I jeśli spodoba Ci się u mnie to też możesz to zrobić. Będzie mi bardzo miło. ;)
    kittalaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog, fajnie piszesz i wygląd *.*
    Komentujesz? Obserwujesz? Robie to samo! ;3
    julia-juuliaa.blogspot.com
    Obserwuje i licze na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysl:)
    zapraszam do mnie http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super : )
    obserwujemy ? ;* odpisz u mnie na bloguu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chetnie wezme udzial. i tak asz fajnego bloga, wiec jakbym na niego trafila, to bym obserwowala..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tym konkursem :) + obserwuję

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy konkurs i chętnie wezmę udział :)
    nagłówek na blogu u mnie :)

    doniadominikam.blogspot.com :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D