wtorek, 12 marca 2013

heii. postaram sie napisać o pozytywach dzisiejszego dnia. Ogólnie mijają mi ostatnio bardzo dobrze. Moja mama nie zdenerwowała się jak zobaczyła sprawdzian z matematyki. Dostałam 5 z informatyki. Ściągnęłam cały album Justin Bieber - Believe Acoustic i Nicki Minaj - Pink Friday Roman Reloaded - The Re-Up. Jak widzicie na zdjęciach to moje nowe miejsce do ich robienia. Na zewnątrz bardzo zimno chociaż miała być już wiosna.  Pfff lipna taka pogoda! Ostatnio pisze o niczym. Brak pomysłów !!

Macie jakieś pomysły na notki ?♥

4 komentarze:

  1. Rób po prostu dłuższe posty typu ootd czy jakaś notka tematyczna o czymś !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja - zero pomysłów . moje notki też ostatnio nudne .. xD
    no nic, pewnie wraz z ładną pogodą przyjdzie wena..

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ^^ Ja niestety nie mam żadnych pomysłów -,- a może nagrasz jakiś filmik?

    OdpowiedzUsuń
  4. nwoy post,nowy post !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D