czwartek, 28 marca 2013

Sprawdzamy obecność ♥

heii. Wiem, że pisze rzadko, ale Marek przyjechał z Niemiec i nie za bardzo mam czas pisać codziennie. Byłam dziś w Arkadii na zakupach, ale nic nie kupiłam. (zbieram na koncert JB). Musze kupić sobie nowe buty bo moje Air Maxy robią się za małe. Jutro zrobię tag. Otagowała mnie Magda ♥ Moja ulubiona blogerka. Kochani dobra wiadomość mam nowy telefon. To oznacza, że mogę robić filmiki poza domem. Pracuję nad jednym. Bolą mnie strasznie nogi bo chodziłam 6 godz. po sklepie. Męczący dzień i nawet udany. Sprawdzam obecność ♥ Jeżeli jesteś czytelnikiem mojego bloga zostaw komentarz, a ja cię polecę.




6 komentarzy:

  1. Fajny telefon, nie przejmój się pisz kiedy masz ochotę bo takie wymuszone posty są nudne. http://foreveryou19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zbieram na koncert JB a telefon fajny

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny telefon :D
    http://demolkafashion.blogspot.com/
    nie musisz pisać codziennie postów ważne że wgl je piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już też zbieram na kolejny koncert Justina. Potrzebuję powtórki tych emocji z 25 marca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taki sam telefon :D !! <3 świetny blog będę częściej wpadała :)

    obserwuję i liczę na to samo ;D

    madleniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Ja chciałam mieć Samsung galaxy s3
    Ale jest za drogi x D
    Wpadni i pozostań na dłużej :DD
    http://franki13.blogspot.com/
    Zapraszam na konkurs. Pierwszy baner po prawej ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D