środa, 6 marca 2013

spring time

heii. jest już 13 stopni! Już czuje wiosnę, słonko i letnie ciuchy, a nie mogę wyjść z domu na krok, ale kiedy mama poszła na kuchni wyszłam na chwilę na taras i było gorąco. Zjadam sobie borówki i winogrona które popijam ciepłą herbatką z cytryną. Co prawda czuję się już o wiele lepiej niż wczoraj. Gardło przestało mnie boleć i na razie nie mam jeszcze gorączki tylko katar i kaszel.  W poniedziałek do szkoły, ale wtedy zapowiadają mróz. Dziś pracowałam nad nowym wyglądam bloga i nadal go udoskonalam. W prawdzie nagłówek który otrzymałam jest trochę mały, ale damy radę. Jeśli chodzi o konkurs nagrody już rozesłane mam nadzieję, że dotrą jak najszybciej. Kiedy poczuję się jeszcze lepiej i będę miała czas dodam post tematyczny.




Jaka u was pogoda ? A jak w szkole ? ♥
Zapraszam na mojego aska KLIK KLIK

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D