piątek, 10 maja 2013

brzuch

heii. jeszcze raz przepraszam, że nie piszę, ale miałam szlaban i on tak jakby nadal trwa. Ale znalazłam chwilkę i mogę napisać. Ostatnio wzięłam się za ćwiczenie, sporty ponieważ zbliża się lato a ja nie chcę być grubas. haha.. Moja mama wczoraj wyjechała i około 16 będzie na miejscu w Niemczech ja na stałe wyjeżdżam na początku czerwca. I tak przeprowadzam się do domu, a nie do bloku. Cieszę się, że jest już weekend bo mam dosyć szkoły i tego wszystkiego. Muszę się sporo  pouczyć bo nie jest ze mną za dobrze.. Nie będę się użalać i zajmę się pozytywami. Było fajnie w szkole. Żartowaliśmy sobie i się wygłupialiśmy. Kupiłam sobie książkę Justina Biebera ♥ Teraz mam dla was ootd może się wam spodoba :)



Jak tam u was? A wy wykonujecie jakieś ćwiczenia? ♥

4 komentarze:

  1. ja też zaczynam ćwiczyć ;) masz śliczny brzuch ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. SUPER POST ! Chce twój brzuch :)
    OBSERWUJĘ!
    szczera-szczera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny brzusio *__* ja takiego nie mam .
    Cassidy mam dla cb propozycję . napisz do mnie na olka.demolka1@wp.pl
    _____________________________________________________________________
    dostanę kom na blogu http://demolkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O co co chodzi przeciez masz śwoetny brzuch

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.♥ Proszę nie zostawiaj linka do bloga bo i tak zajrzę :D